Dermalogica

Počet výrobkov: 34

Dermalogica je jednou z amerických značiek, ktorá má dlhoročné skúsenosti vo výrobe kozmetiky aj v kompletnom prístupe k starostlivosti o pleť. Ponúka profesionálne produkty, ktoré účinne zlepšujú stav pleti. Ponúka iba vegánske produkty, ktorých obaly sú plne biologicky rozložiteľné alebo recyklovateľné. Starajte sa o svoju pleť s produktmi Dermalogica!

počet výrobkov: 30/34

PÔvod

Dermalogica® je americká značka založená v Los Angeles v roku 1986 Jane a Raymondom Wurwandovými.

Produkty

Značka ponúka profesionálnu kozmetiku pre starostlivosť o pleť, ktorá reaguje na jej rôzne kožné problémy.

ZaUjímavosŤ

V roku 2011 zahájila spoločnosť Dermalogica® program FITE (Financial Independence Through Entrepreneurship), ktorý podporuje ženy po celom svete pri zahájení alebo rozvoji podnikania.

Poslaním značky je zlepšiť zdravie pokožky. Tvorcovia sa zameriavajú na profesionálny, nadčasový a holistický prístup k starostlivosti. Zameriavajú sa na vývoj a vzdelávanie najmodernejších techník ošetrovania a výroby produktov.

- Ocenené pokročilé vzorce sú založené na vedecky overených účinných látkach. Sú rozdelené do nasledujúcich systémov:
- Daily Skin Health - komplexný program starostlivosti prispôsobený individuálnym potrebám pokožky.
- AGE Smart® - určený pre starnúcu pleť.
- UltraCalming™ - okamžitá a dlhodobá úľava pre citlivú a precitlivenú pokožku.
- Active Clearing - účinný boj proti akné u dospelých a so známkami starnutia pokožky.
- PowerBright TRx™ - zosvetlenie pokožky a zníženie nerovnomerného zafarbenia.
- Clear Start™ - odborný prístup k problémom s mladistvou pokožkou.
- Body Collection - relaxačná rada, domáca starostlivosť ako v salóne SPA.
- Daylight Defence - zdravá pokožka vďaka účinnej ochrane pred slnkom.

Od roku 1999 Nadácia Dermalogica® presadzuje finančnú nezávislosť žien a podporuje miestne organizácie, ktoré pomáhajú ženám a deťom v ťažkej finančnej situácii. Nadácia je financovaná z výnosov z predaja produktov Dermalogica®.

pixel